Pozycjonowanie Warszawa

Pozycjonowanie stron Warszawa

Prowadząc stronę lub sklep internetowy, fundamentem sukcesu jest wygenerowanie jak największego ruchu użytkowników. Dzięki temu taka strona może się rozszerzać – reklamodawcy mają lepiej płatne oferty i więcej internautów ogląda produkty klienta. Rodzi się tutaj pytanie, w jaki sposób zadbać o takie liczby wyświetleń. Co wpływa na wysoką pozycję w wyszukiwarce Google? Wbrew pozorom nie jest to ani liczba odwiedzin, ani długość obecności w branży, ani nawet zaufanie ze strony odwiedzających. O czołowe miejsca w wynikach (tzw. topy) odpowiedzialny jest przede wszystkim ekspert od pozycjonowania i jego tajniki SEO.

Z jakiego powodu wysokie miejsce w Google’u to tak znacząca sprawa?

Można pomyśleć, że lepiej byłoby zainwestować w zwykłą reklamę i przebić się do świadomości Polaków na tyle, aby samodzielnie wpisywali link do naszej strony www. Rzeczywistość wygląda jednak w taki sposób, że gdy czegoś potrzebujemy, zwykle korzystamy z wyszukiwarki, nawet mimo pamiętania sprawdzonego adresu. Do tego, zwykle z czystej wygody, nie sprawdzamy niższych rezultatów niż kilka pierwszych pozycji. Nie ma znaczenia, czy strona danego sklepu prezentuje się lepiej, jest bardziej wygodna w użytkowaniu, czy ma korzystniejsze ceny – jeśli nie ma jej w czołówce wyników, wielu internautów jej po prostu nie odnajdzie.

Co oddziałuje na pozycję w wyszukiwarce? Do zaistnienia na czołowych miejscach wyników wyszukiwania powinno się pozmieniać portal klienta, w taki sposób, aby dopasować go pod aktualne algorytmy Google’a, co w języku angielskim nazywane jest akronimem SEO (Search Engine Optimization). By to zrobić, wymagana jest agencja pozycjonująca, która znanymi sobie zaawansowanymi technikami pozycjonującymi, zadba o odpowiednie przygotowanie strony pod zdobywanie czołówek wyników. Jest to złożony i stosunkowo czasochłonny proces, jednak w rękach obeznanego pozycjonera, przynosi zdecydowanie lepsze efekty w zakresie obecności w czołówce wyników wyszukiwania.

pozycjonowaniu warszawa

Odpowiednie obeznanie to podstawa

Żeby przyszykować stronę internetową do kampanii SEO, agencja SEO przeprowadza najpierw pełny audyt serwisu, by ocenić jego stan wyjściowy. Obejmuje to przeanalizowanie takich aspektów, jak zamieszczone treści, kategorie podstron, obrazki lub też czasu ładowania, ale również możliwe błędy w kodzie strony czy poprawności opisów wyświetlanych w wynikach wyszukiwarki. Po takim audycie można zasugerować zmiany do zaimplementowania, które zmaksymalizują efekty działań pozycjonera. Nieraz są to dość szerokie zmiany, jak na przykład nowy podział kategorii oferowanych towarów w sklepie internetowym, dlatego warto myśleć o współpracy z pozycjonerem już na etapie pierwszych projektów strony, by później się takimi kwestiami nie przejmować.

W następnej kolejności wybieramy najważniejsze słowa kluczowe, po wpisaniu których strona klienta miałaby się pokazywać w Google’u. Naturalnie, im jest ich więcej, tym większa szansa, że wstrzelimy się w zapytanie Internauty, ale trzeba się skupić przede wszystkim na tych najczęściej wyszukiwanych. Przykładowo, dla weterynarza byłoby trzeba dobrać frazy typu „weterynarz”, „przychodnia weterynaryjna” oraz „szpital dla zwierząt”. Sytuacja ulega zmianie, jeśli osoba pozycjonowana woli się skupić wyłącznie na pojedynczym mieście, w jakim działa. Wtedy mówimy o pozycjonowaniu lokalnym, więc, korzystając z naszej pracy SEO jako przykładu, zamiast zwykłych fraz „pozycjonowanie” czy „agencja SEO”, skupilibyśmy się raczej na frazach „pozycjonowanie Warszawa”, „agencja SEO Warszawa”, a nawet „pozycjonowanie stron Warszawa”. Jest to wysoce skuteczny sposób na zmniejszanie konkurencji (w końcu na rynku stanowiącym jedno miasto, będzie mniej firm niż w w całej Polsce) i trafienie do konkretnych odbiorców.

Skontaktuj się z nami

Filary działań SEO

Mając wybrane frazy i gotowy audyt, pozycjoner zaczyna tworzyć odpowiednie treści, które pomogą stronie wejść na wyższe pozycje, czyli „zrobić topy”. Tego rodzaju teksty muszą spełniać specjalne warunki, by dopasować się do algorytmów Google’a, ale jednocześnie muszą być treściwe i przyciągnąć uwagę czytelnika. W końcu pojawią się na stronie klienta i będą służyły za jej wizytówkę. Właśnie dlatego tak ważne jest dobranie dobrych copywriterów, którzy zajmą się wszystkim naraz. Nasza agencja posiada takie osoby i nie zlecamy pisania tekstów na zewnątrz, narażając klienta na ryzyko niedopracowanych artykułów, które nie do końca nadają się na stronę klienta.

Zamieszczenie na stronie napisanych w ten sposób treści nie wystarczy, to tylko część fundamentalnych działań pozycjonowania SEO. Pozostałą część stanowi tworzenie bazy linków (ang. „link building”), czyli różnorodne działania powiązane z optymalizowaniem poprzez linki prowadzące do strony klienta. Takie linkowanie to złożona kwestia i wymaga uważnego pozyskiwania adresów, ponieważ te nieodpowiednie mogą poważnie zaszkodzić. Całość dzielimy na linki wewnętrzne, które funkcjonują w obrębie samej strony i odsyłają na inne strony w domenie, a także linki zewnętrzne, czyli inne domeny niż pozycjonowana strona, na przykład blogi, artykuły sponsorowane na stronach informacyjnych, katalogi stron czy tego typu miejsca. Jeśli linkowanie przeprowadzone jest poprawnie, strona klienta zyskuje od nich „siłę”, dzięki której wskakuje na jeszcze wyższe pozycje. Jest to jednak dość kosztowne i dopiero po określeniu budżetu klienta jest się w stanie zaplanować takie środki.

pozycjonujące Warszawa

Odmienne rozwiązania dla klasycznej optymalizacji SEO

Tworzenie treści i linkowanie w rękach znającego się na rzeczy pozycjonera, przynosi znaczące korzyści, lecz jest to niestety długotrwały proces, który może potrwać nawet klika miesięcy. Są też czynniki wydłużające zdobycie czołówki wyników wyszukiwania – Google może nieoczekiwanie zmienić własne algorytmy i wtedy trzeba szukać odmiennych sposobów. Nasza firma wyjątkowo szybko dostosowuje się do takich zmian, lecz wiele agencji ma z tym problem. Dlatego rozumiemy, że istnieją bardziej zniecierpliwieni właściciele stron, którzy nie mają ochoty tyle czekać. Czy są dostępne jakieś alternatywy? Naturalnie, że tak, jednak nie są tak ciekawe, jak mogłoby się z początku wydawać.

Najoczywistszym, ale też bardzo drogim wyjściem jest zrobienie użytku z kampanii Google Adwords, co oznacza wykupienie sobie swego rodzaju powierzchni reklamowej w samej wyszukiwarce Google. Klient wybiera słowa kluczowe, na które strona ma być pozycjonowana i tak natychmiast pokazuje się ona na samym początku, nad organicznymi wynikami. Chociaż brzmi to świetnie, takie wyjście ma swoje wady. Przede wszystkim strona jest oznaczona jako reklama, a takim wielu użytkowników Internetu zwyczajnie nie ufa, do tego odliczana jest mała opłata za każde kliknięcie w adres z miejsca reklamowego. Nieprzyjemne jest również to, że po zrezygnowaniu z kampanii, strona klienta w mgnieniu oka spada ze szczytu, podczas gdy zerwanie współpracy z agencją SEO przekłada się na całkiem powolny spadek z pierwszych miejsc.

Mniej oczywistą metodą jest skorzystanie z potęgi zasięgowej, jaką dają social media. Szkopuł w tym, że social media to miejsce, które nie daje pewności zdobycia ruchu, a najmocniejsze efekty mają wirusowe posty – coś, czego nie można przewidzieć lub zaplanować. W przypadku pozycjonowanej strony istnieje jednak szansa całkiem sporego sukcesu przy korzystaniu z opcji na Facebooku, która polega na promowaniu wpisów. W takim wypadku sytuację najlepiej oceni ekspert i pomoże dokonać wyboru w kwestii pomocniczego pozycjonowania w tym stylu.

Wystrzegajcie się nieposiadających doświadczenia firm pozycjonujących

Wskazaliśmy wyżej, że poprawnie wypozycjonowana strona, jest fundamentem dla sukcesu w marketingu internetowym, jednak błędem byłoby rozpoczęcie współpracy z pierwszą lepszą firmą pozycjonującą. Na rynku funkcjonuje ich wiele, lecz tylko niektóre mogą pochwalić się rzeczywistymi wynikami. Trzeba wystrzegać się nieprofesjonalnych firm, które mogą potraktować stronę klienta jak królika doświadczalnego, testując na niej niesprawdzone sposoby. Takie działania mogą w najgorszym wypadku wpłynąć negatywnie na stronę, czyniąc ją później nie do odratowania, czego następstwem będzie tylko zmiana domeny na inną – a tego żaden właściciel strony by nie chciał. Nasza agencja korzysta z samodzielnie sprawdzonych działań, przy czym wszystkie eksperymenty przeprowadzamy na własnych serwisach testowych. Dzięki temu możemy zaoferować wyłącznie sprawdzone rozwiązania.

Istnieją i tacy pozycjonerzy, którzy korzystają z nieprzewidywalności procesu SEO i podpisują umowy na 12 albo 24 miesiące. Podczas trwania takiej umowy, bardzo niechętnie dzielą się oni informacjami o postępach, brak wzrostów najczęściej tłumacząc kapryśnymi algorytmami Google’a. Związany umową klient traci tylko czas, z kolei za minimum wysiłku, taka nieuczciwa firma dostaje comiesięczną wypłatę, przy okazji niszcząc ogólny wizerunek pozycjonerów w oczach klientów. Gdyby tego było mało, kiedy klient szuka później doświadczonej agencji, by rozpoczęła rzeczywiste pozycjonowanie i naprawiła ewentualne problemy, musi wziąć pod uwagę to, że będzie trzeba posprzątać pozostawiony przez poprzednią firmę bałagan, co nie zawsze jest takie proste.

pozycjonowanego Warszawa

Zaufaj skutecznemu podejściu, zaufaj naszej firmie

Czołowa pozycja w wynikach wyszukiwania jest podstawową kwestią dla każdego właściciela strony internetowej i  całkowicie lekceważąc optymalizację SEO, okazuje się, że ograniczamy zasięgi strony. Nasza agencja dostosowuje stawki indywidualnie, więc nawet nieduże przedsiębiorstwa lokalne, stawiające na działania w Internecie, powinny przemyśleć SEO, bo wzrosty z dochodów mogą być nieporównywalnie większe, niż pieniądze wydane na firmę SEO. Naszym sekretem jest przede wszystkim właśnie indywidualne podejście, a także możemy się pochwalić wieloletnim doświadczeniem. Ważnym jest też to, że staramy się mieć stały kontakt z klientem, informując o skokach w wynikach wyszukiwania oraz będąc otwartymi na planowane zmiany w serwisie. Jeśli np. klient zdecyduje się umieścić nową kategorię towarów w swoim sklepie lub utworzyć nową filię w innym mieście – takimi sytuacjami zainteresujemy się już na samym początku, by możliwie jak najdokładniej zająć się tym pod kątem optymalizacji SEO.

Ciężko przecenić efekty, jakie daje pozycjonowanie stron. Nasza firma ma nie tylko doświadczonych pozycjonerów, ale także copywriterów charakteryzujących się lekkim piórem, którzy nie mają kłopotów z przyswojeniem tematyki strony klienta i stworzeniem rzeczowych treści. Wierzymy, że taka synergia nie tylko pozwoli zdobyć wysokie pozycje, lecz również przełoży się na urozmaicenie strony ciekawymi treściami. Dzięki temu możemy mieć pewność, co do najlepszej jakości przeprowadzanych działań, co potwierdzą nasi zadowoleni klienci.

Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa