Pozycjonowanie Radom

Pozycjonowanie stron Radom

Posiadając stronę lub sklep w Internecie, podstawą sukcesu jest doprowadzenie do jak największego ruchu organicznego. Dzięki temu, taki serwis może się rozrastać – reklamodawcy proponują bardziej korzystne oferty i więcej osób ogląda produkty na Twojej domenie. Powstaje tutaj pytanie: jakim sposobem zadbać o ruch powstały na naszej stronie? Co wpływa na to, które miejsce dana witryna zajmuje w wyszukiwarce Google? W przeciwieństwie do tego, co mogłoby się wydawać, nie jest to ani wysokość wyświetleń, ani czas obecności na rynku, ani nawet zaufanie ze strony odwiedzających. O najwyższe miejsca w wynikach troszczy się przede wszystkim ekspert od pozycjonowania i stosowane przez niego tajniki SEO.

Z jakiego względu wysokie pozycje w wynikach wyszukiwarki to kwestia warta uwagi?

Niektórzy przedsiębiorcy uważają, że lepiej byłoby zainwestować w standardową promocję i przebić się do świadomości Polaków na tyle, by samodzielnie wprowadzali adres naszej strony. W praktyce to wygląda jednak w taki sposób, że jeśli czegoś potrzebujemy, najczęściej kierujemy się do wyszukiwarki, nawet mimo znajomości konkretnego adresu. Co więcej, zwykle i tak nie sprawdzamy bardziej oddalonych rezultatów niż pierwszych kilka pozycji. Nieistotne, czy strona danego sklepu prezentuje się lepiej, jest bardziej wygodna w użytkowaniu czy oferuje korzystniejsze ceny – jeśli nie pokazuje się w top 10 wyników, wielu Internautów jej po prostu nie zauważy.

Co wpływa na pozycję w Google’u? Do zaistnienia w czołówce wyników wyszukiwania powinno się zoptymalizować serwis według algorytmów ustalanych przez Google, co z angielskiego nazywane jest akronimem SEO (Search Engine Optimization). By tego dokonać, podstawą jest sprawdzona agencja pozycjonująca, która dzięki działającym sposobom zadba o odpowiednie przygotowanie strony do zdobycia czołówek wyników. Stanowi to kompleksowy i dość czasochłonny proces, jednak w rękach doświadczonego pozycjonera, przynosi wymierne rezultaty w kwestii pojawienia się na wysokich miejscach na liście rezultatów wyszukiwania.

Skontaktuj się z nami już teraz!

Należyte przygotowania aby osiągnąć wysokie pozycje, to dopiero początek sukcesu.

Aby przygotować stronę internetową do działań pozycjonera, agencja zajmująca się SEO, robi najpierw pełny audyt serwisu, aby ocenić jego stan wyjściowy. Obejmuje to sprawdzenie takich szczegółów jak zamieszczone treści, kategorie podstron, obrazki, czy czas ładowania, ale również możliwe błędy w kodzie strony lub poprawność opisów wyświetlanych w wynikach wyszukiwarki. Dopiero wtedy można zasugerować zmiany do wprowadzenia, które zmaksymalizują efekty działań pozycjonerskich. Zdarza się, że są to dość duże zmiany, jak na przykład nowy podział kategorii oferowanych towarów w sklepie internetowym. Dlatego warto zaplanować ewentualną współpracę z pozycjonerem już na etapie tworzenia strony, aby później się takimi rzeczami nie przejmować.

Następnie wybieramy najważniejsze słowa kluczowe, po wpisaniu których domena klienta miałaby się pojawiać w Google’u. Niewątpliwie, im jest ich więcej, tym bardziej prawdopodobne, że wstrzelimy się w zapytanie Internauty, jednak głównie należy się skupić na tych najchętniej wyszukiwanych frazach. Przykładowo, dla weterynarza najbardziej optymalnie dobrać frazy w stylu „weterynarz”, „przychodnia weterynaryjna” oraz „szpital dla zwierząt”. Sytuacja jest zupełnie inna, jeśli klient woli się skupić wyłącznie na pojedynczym mieście lub obszarze działania. W takich okolicznościach mówimy o pozycjonowaniu lokalnym, stąd, korzystając z przykładu z naszego własnego podwórka, zamiast standardowych fraz „pozycjonowanie” czy „agencja SEO”, naszą uwagę skupilibyśmy raczej na frazach „pozycjonowanie Radom”, „agencja SEO Radom”, czy nawet „pozycjonowanie stron Radom”. Jest to znakomity sposób na wyprzedzenie konkurencji i dotarcia do określonych odbiorców (niewątpliwie prowadząc działalność na rynku lokalnym będzie zdecydowanie mniej firm niż na przestrzeni całego kraju).

Jak wyglądają filary pracy pozycjonera?

Posiadając wybrane frazy i sporządzony audyt, pozycjoner zaczyna tworzyć odpowiednio skrojone treści, jakie pomogą stronie wejść na wyższe pozycje, czyli top 10 wyszukiwań. Artykuły tego typu muszą spełniać odpowiednie wytyczne, by dostosować się do algorytmów wyszukiwarki Google. Jednocześnie powinny być także treściwe i skupiać uwagę czytelnika, gdyż nie można zapominać, że pojawią się na stronie klienta i będą służyły jako jej wizytówka. Z racji tego tak ważne jest znalezienie dobrych copywriterów, którzy będą w stanie zaopiekować się treściami umieszczanymi na stronie klienta. Nasza firma zatrudnia swoich własnych pisarzy, tak więc nie mamy potrzeby zlecać pisania tekstów zewnętrznym portalom, narażając klienta na ryzyko słabych merytorycznie artykułów.

Samo opublikowanie napisanych w ten sposób treści nie wystarczy, to tylko część fundamentalnych działań pozycjonowania SEO. Pozostałą część stanowi linkowanie (z angielskiego „link building”), czyli różnorodne działania związane z optymalizowaniem poprzez linki prowadzące do strony klienta. Takie działanie to skomplikowany temat i wymaga uważnego pozyskiwania adresów, gdyż te niewłaściwe adresy URL mogą dosyć poważnie utrudnić pozycjonowanie. Rozróżniamy linki wewnętrzne, które działają w obrębie samego serwisu i odsyłają na podstrony, oraz linki zewnętrzne, a więc inne źródła niż pozycjonowana strona, na przykład blogi, treści sponsorowane na stronach informacyjnych, katalogi stron czy tego typu miejsca. Jeśli linkowanie wykonane jest poprawnie, strona klienta otrzymuje od nich „siłę”, dzięki której wskakuje na jeszcze wyższe miejsca. Takie przedsięwzięcie ma jednak swoją cenę i dopiero po poznaniu budżetu klienta da się zaplanować takie operacje.

pozycjonowaniu Radom

Czy są alternatywne metody dla klasycznej optymalizacji SEO?

Publikowanie treści i linkowanie, w rękach doświadczonego pozycjonera przynosi ogromne korzyści, ale jest to niestety czasochłonny proces, zajmujący nawet do paru miesięcy. Są też przypadki opóźniające zdobycie zamierzonych wyników – Google może nagle zmienić własne algorytmy i wtedy pozycjoner zmuszony jest poszukać odmiennych metod. Nasza firma wyjątkowo szybko dostosowuje się do takich zmian, lecz wielu pozycjonerów może mieć problem z odnalezieniem się w w takich zmianach. Nie dziwi więc, że istnieją bardziej niecierpliwi właściciele stron, którzy nie chcą tyle czekać i chcieliby natychmiast znaleźć swoją witrynę na pierwszej stronie wyszukiwarki. Czy można znaleźć jakiekolwiek alternatywy? Naturalnie, że tak, jednak nie są tak ciekawe, jak mogłoby się z początku wydawać.

Najłatwiejszym, ale też nieco drogim wyjściem, jest wykorzystanie kampanii Google Adwords, na co składa się wykupienie sobie miejsca reklamowego u samego Google’a. Osoba pozycjonowana dobiera słowa kluczowe, na które strona ma być pozycjonowana. Poprzez zaczęcie tego typu kampanii domena natychmiast pokazuje się na samej górze, tuż nad standardowymi wynikami. Choć można przyznać, że brzmi to znakomicie, takie rozwiązanie ma pewne problemy. Przede wszystkim obok strony pojawia się oznaczenie REKLAMA, a większość użytkowników Internetu raczej nie ma zaufania do treści sponsorowanych. Do tego odprowadzana jest mała opłata za każde kliknięcie w adres z tej reklamy. Najgorsze jest też to, że po zrezygnowaniu z kampanii Adwords, strona klienta w chwilę znika ze szczytu, podczas gdy zaprzestanie współpracy z agencją SEO przekłada się na powolny spadek z pierwszych miejsc.

Inną metodą jest skorzystanie z potęgi zasięgów, jaką dają social media. Problem w tym, że media społecznościowe to bardzo niepewne miejsce do poprawiania ruchu, a najmocniejsze efekty mają tzw. wirusowe posty – coś, czego nie można dokładnie ustalić i zaplanować. W przypadku tematyki interesującej większość użytkowników danej strony, jest jednak szansa sukcesu dzięki wykorzystaniu opcji na Facebooku promowania wpisów. W takim wypadku sytuację najlepiej oceni specjalista i może doradzić w kwestii dodatkowego pozycjonowania w tej formie.

Uwaga na niedoświadczone agencje SEO!

Informowaliśmy wyżej, że dobrze wypozycjonowana strona www, jest podstawą sukcesu w Internecie, tak więc złym posunięciem byłoby nawiązanie współpracy z z brzegu pierwszą firmą pozycjonującą. W naszym kraju jest ich wiele, lecz tylko niektóre z nich mają realne wyniki. Należy wystrzegać się nieprofesjonalnych firm, które potraktują stronę klienta jak pole do eksperymentów, testując na niej zasłyszane z niepewnego źródła pomysły. Takie metody mogą wręcz zaszkodzić stronie, czyniąc ją praktycznie nie do uratowania. Następstwem będzie jedynie zmiana domeny na nową – a tego żaden właściciel strony by nie chciał. Nasza agencja korzysta z własnoręcznie opracowanych działań, przy czym wszystkie eksperymenty wykonujemy na własnych serwisach testowych. Z tego powodu jesteśmy w stanie zaoferować jedynie sprawdzone sposoby pozycjonowania.

Są też i tacy pozycjonerzy, którzy korzystają z nieprzewidywalności procesu SEO i podpisują umowy na 12 albo 24 miesiące. W tym okresie, dosyć niechętnie dzielą się informacjami o postępach, brak wzrostów najczęściej tłumacząc niezrozumiałymi algorytmami Google’a. Związany umową klient traci tylko czas, podczas gdy za minimum wysiłku taka oszukująca agencja nieustannie pobiera comiesięczne opłaty, nie prezentując żadnych efektów. Do tego, kiedy klient poszukuje później lepszej agencji, by rozpoczęła rzeczywiste pozycjonowanie i naprawiła ewentualne szkody, musi wziąć pod uwagę to, że należy uprzątnąć pozostawiony przez poprzednią firmę bałagan, co nie zawsze jest takie proste.

pozycjonowaniem Radom

Zaufaj skutecznemu podejściu, zaufaj naszej agencji

Czołowa pozycja w wynikach wyszukiwania, to niezwykle ważna kwestia dla każdego właściciela firmy funkcjonującej w Internecie, a lekceważąc optymalizację SEO, niepotrzebnie zmniejszamy zasięgi strony. Nasza agencja dobiera stawki indywidualnie, także nawet nieduże firmy działające na rynkach lokalnych decydujące się na promocję w sieci, powinny zdecydowanie zastanowić się nad inwestycją w SEO. Zapewniamy, że dochody rodzące się z wysokich pozycji będą zdecydowanie większe , niż pieniądze inwestowane w agencję pozycjonującą oraz wszelkie kampanie marketingowe. Naszym przepisem na sukces jest indywidualne podejście do każdego z naszych klientów, a także stały rozwój oraz zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętności. Warto też dodać, że staramy się mieć stały kontakt z klientem, donosząc o wzrostach i wspomagając pod kątem SEO planowane zmiany w serwisie. Jeśli przykładowo klient zdecyduje się dołożyć nową kategorię towarów w swoim sklepie, lub też utworzyć nową filię w kolejnym mieście – takimi rzeczami zajmiemy się już na starcie naszej współpracy. Dzięki temu będziemy mogli możliwie jak najdokładniej pomóc przy dalszym rozwoju strony pod kątem wchodzenia na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania.

Trudno przecenić efekty, jakie daje pozycjonowanie stron. Nasza firma ma nie tylko fachowych pozycjonerów, ale także copywriterów cechują się łatwością posługiwania się zarówno językiem ojczystym, jak i również językami obcymi, którzy bez większego kłopotu stworzą merytoryczne treści ściśle związane z tematyką sklepu klienta. Mamy pewność, że taka synergia nie tylko jest przepisem na to, by dostać się do top 10, a także przełoży się to na urozmaicenie strony ciekawymi tekstami. Pozwala to nam mieć pewność, co do najwyższej jakości świadczonych usług, czego dowodem są nasi zadowoleni klienci.

Pozycjonowanie stron internetowych Radom