Pozycjonowanie Płock

Pozycjonowanie stron Płock

Mając stronę lub sklep internetowy, fundamentem sukcesu jest uzyskanie jak największego ruchu organicznego. Dzięki temu, taka strona może się rozwijać – reklamodawcy sugerują lepiej płatne oferty i więcej Internautów ogląda produkty na Twojej domenie. Powstaje tutaj pytanie: jakim sposobem zadbać o takie liczby wyświetleń? Co ma wpływ na to, które miejsce dana witryna zajmuje w wynikach wyszukiwania Google? W przeciwieństwie do tego, co mogłoby się wydawać, nie jest to ani ilość wejść, ani czas obecności na rynku, ani nawet przywiązanie ze strony odwiedzających. O czołowe miejsca w wynikach troszczy się przede wszystkim pozycjoner i stosowane przez niego metody SEO.

Z jakiego powodu wysoka pozycja w wynikach wyszukiwarki to sprawa ważna?

Można pomyśleć, że lepiej byłoby zainwestować w klasyczną promocję i przebić się do świadomości użytkowników Internetu na tyle, by samodzielnie wpisywali adres naszej strony. Faktycznie to wygląda jednak w taki sposób, że gdy czegoś potrzebujemy, na ogół i tak korzystamy z wyszukiwarki, nawet mimo znajomości faktycznego adresu. Mało tego, zwykle raczej nie sprawdzamy bardziej oddalonych wyników niż pierwszych parę pozycji. Nie ma znaczenia, czy strona danego sklepu robi lepsze wrażenie, jest bardziej intuicyjna czy oferuje korzystniejsze ceny – jeśli nie widnieje na wysokich pozycjach, większość Internautów jej po prostu nie zauważy.

Co wpływa na miejsce w wyszukiwarce? Do zaistnienia w czołówce wyników wyszukiwania powinno się dostosować daną witrynę pod algorytmy Google’a, co po angielsku nazywane jest jako SEO (Search Engine Optimization). By się tym zająć, niezbędna jest sprawdzona agencja SEO, która dzięki sprawdzonym narzędziom zadba o kompleksowe przygotowanie strony www do pozycjonowania. Stanowi to złożony i dość czasochłonny proces, lecz w rękach dobrego pozycjonera, przynosi wymierne rezultaty w kwestii pojawienia się na pierwszych miejscach na liście rezultatów wyszukiwania.

Skontaktuj się z nami już teraz!

Właściwe przygotowania aby osiągnąć wysokie pozycje, to pierwszy krok do sukcesu.

By dostosować stronę internetową do procesu pozycjonowania, agencja odpowiadająca za SEO, wykonuje na początku kompleksowy audyt serwisu, aby ustalić jego stan wyjściowy. Obejmuje to sprawdzenie takich aspektów jak jakość zamieszczonych treści, kategorie podstron, obrazki, czy długość wczytywania, ale też możliwe mankamenty w kodzie strony lub poprawność opisów wyświetlanych w wynikach wyszukiwarki. Dzięki temu można zaproponować zmiany do wprowadzenia, które zmaksymalizują efekty działań pozycjonera. Nieraz są to dość znaczące zmiany, jak chociażby nowy podział kategorii produktów w sklepie internetowym. Stąd też warto myśleć o ewentualnym wyborze agencji pozycjonerskiej już na etapie tworzenia strony, żeby później się takimi kwestiami nie martwić.

Potem wybieramy najistotniejsze słowa kluczowe, po wpisaniu których witryna internetowa klienta miałaby się pojawiać w Google’u. Oczywiście, im jest ich więcej, tym większa szansa, że trafimy w zapytanie Internauty, jednak głównie należy się skupić na tych najczęściej wyszukiwanych frazach. W ramach przykładu, dla klienta będącego weterynarzem najlepiej dobrać frazy w stylu „weterynarz”, „przychodnia weterynaryjna” oraz „szpital dla zwierząt”. Sytuacja ulega zmianie, jeśli osoba pozycjonowana woli się skupić wyłącznie na jednym mieście lub obszarze działania. Wtedy mówimy o pozycjonowaniu lokalnym, stąd, korzystając z przykładu z naszego własnego podwórka, zamiast standardowych fraz „pozycjonowanie” czy „agencja SEO”, skupilibyśmy się raczej na frazach „pozycjonowanie Płock”, „agencja SEO Płock”, również „pozycjonowanie stron Płock”. Jest to świetny sposób na ograniczanie konkurencji i dotarcia do określonych odbiorców (niewątpliwie działając lokalnie będzie znacznie mniej firm niż na przestrzeni całego kraju).

Jak wyglądają podstawy działań SEO?

Posiadając wybrane słowa kluczowe i sporządzony audyt, agencja SEO zaczyna zlecać odpowiednie treści, które pomogą stronie osiągnąć wyższe pozycje, czyli top 10 wyszukiwań. Takie artykuły muszą spełniać odpowiednie wymagania, by dopasować się do algorytmów wyszukiwarki Google. Jednocześnie muszą być także treściwe i przyciągnąć uwagę czytelnika, w końcu pojawią się na stronie klienta i będą służyły za jej wizytówkę. Z racji tego tak ważne jest znalezienie dobrych copywriterów, którzy zajmą się treściami umieszczanymi na stronie klienta. Nasza agencja zatrudnia własnych copywriterów, dzięki temu nie musimy zlecać tworzenia treści na zewnątrz, a także mamy pewność, że klient otrzyma wysokiej jakości treści.

Zamieszczenie na stronie napisanych w ten sposób artykułów to nie jest koniec pracy nad stroną, to tylko część fundamentalnych działań pozycjonowania SEO. Pozostałą część stanowi linkowanie (z angielskiego „link building”), czyli różnorodne działania związane z optymalizacją poprzez linki prowadzące do strony klienta. Takie działanie to skomplikowany temat i wymaga uważnego pozyskiwania adresów, gdyż te niewłaściwe adresy URL mogą dosyć poważnie wpłynąć na proces pozycjonowania. Całość dzielimy na linki wewnętrzne, które działają w obrębie samego serwisu i odsyłają na inne strony w domenie, a także linki zewnętrzne, a więc inne domeny niż pozycjonowana strona, na przykład blogi, treści sponsorowane na stronach informacyjnych, katalogi stron czy podobne miejsca. Jeśli linkowanie zrobione jest prawidłowo, strona klienta dostaje od nich „moc”, dzięki której wskakuje na jeszcze wyższe miejsca. Jest to jednak dość kosztowne przedsięwzięcie i dopiero po określeniu budżetu klienta da się zaplanować takie środki.

pozycjonowaniu Płock

Czy istnieją inne rozwiązania dla klasycznej optymalizacji SEO?

Pisanie tekstów i linkowanie, w rękach doświadczonego pozycjonera może przynieść znaczące korzyści, ale jest to niestety wymagający czasu proces, zajmujący nawet do paru miesięcy. Są też czynniki opóźniające zdobycie czołówki wyników wyszukiwania – Google może nagle zmienić swoje algorytmy i wtedy trzeba poszukać odmiennych metod. Nasza agencja wyjątkowo sprawnie dostosowuje się do ewentualnych aktualizacji, lecz wiele agencji może mieć problem z odnalezieniem się w zupełnie nowej sytuacji. Nic więc dziwnego, że istnieją bardziej niecierpliwi właściciele stron, którzy nie mają ochoty tyle czekać i chcieliby od razu znaleźć swoją witrynę na pierwszej stronie wyszukiwarki. Czy istnieją jakiekolwiek inne rozwiązania? Naturalnie, że tak, jednak nie są tak efektywne, jak mogłoby się z początku wydawać.

Najłatwiejszym, ale też raczej drogim rozwiązaniem, jest skorzystanie z kampanii Google Adwords, na co składa się wykupienie sobie swego rodzaju powierzchni reklamowej w samej wyszukiwarce Google. Klient dopasowuje frazy, na które strona ma być widoczna. Dzięki temu adres strony momentalnie pokazuje się w czołówce, tuż nad organicznymi wynikami. Chociaż brzmi to znakomicie, takie rozwiązanie ma swoje wady. W pierwszej kolejności trzeba zwrócić uwagę na to, że strona jest wyraźnie oznaczona napisem REKLAMA, a większość użytkowników Internetu raczej nie ma zaufania do treści sponsorowanych. Do tego odprowadzana jest mała opłata za każde kliknięcie w link z miejsca reklamowego. Najbardziej uciążliwe jest także to, że po zakończeniu kampanii Adwords, strona klienta niemalże od razu znika ze szczytu, podczas gdy zerwanie współpracy z pozycjonerem przekłada się na wolniejszy spadek z pierwszych miejsc.

Inną metodą może być wykorzystanie potęgi zasięgowej, jaką dają social media. Szkopuł w tym, że media społecznościowe to niedające pewności miejsce do zwiększania ruchu, a najmocniejsze efekty mają tzw. wirusowe posty – coś, czego nie można dokładnie ustalić i przewidzieć. W przypadku popularnej tematyki pozycjonowanej strony, istnieje jednak szansa sukcesu przy wykorzystaniu wewnątrzfacebookowego promowania postów. W takim wypadku sytuację najlepiej oceni pozycjoner i doradzi w kwestii pomocniczego pozycjonowania w tym stylu.

Uwaga na nieposiadające doświadczenia agencje oferujące pozycjonowanie!

Informowaliśmy już, że poprawnie zoptymalizowana pod kątem SEO strona www, jest fundamentem dla sukcesu w Internecie, tak więc byłoby błędem zawieranie współpracy z losową firmą pozycjonującą. Na rynku jest ich mnóstwo, lecz tylko niektóre mają prawdziwe wyniki. Należy uważać na niedoświadczone firmy, które mogą potraktować stronę klienta jak królika doświadczalnego, testując na niej niesprawdzone sposoby. Takie działania mogą w najgorszym wypadku zaszkodzić stronie, czyniąc ją później nie do użytku. Rozwiązaniem będzie tylko zmiana domeny na nową – a tego żaden właściciel strony by nie chciał. Nasza agencja korzysta z własnoręcznie sprawdzonych metod, przy czym wszystkie próby wykonujemy na własnych stronach testowych. Z tego powodu jesteśmy w stanie zaoferować jedynie sprawdzone metody.

Istnieją i tacy pozycjonerzy, którzy wykorzystują fakt nieprzewidywalności procesu pozycjonowania i podpisują umowy na dwanaście lub dwadzieścia cztery miesiące. W tym czasie, dosyć niechętnie dzielą się informacjami o postępach, brak wzrostów najczęściej próbując wyjaśnić kapryśnymi algorytmami Google’a. Związany umową klient marnuje tylko czas, z kolei za minimum wysiłku taka nieuczciwa agencja stale pobiera comiesięczne opłaty, nie prezentując żadnych efektów. Do tego, kiedy klient poszukuje później doświadczonej agencji, by rozpoczęła skuteczne pozycjonowanie i naprawiła ewentualne problemy, musi wziąć pod uwagę to, że będzie trzeba uprzątnąć pozostawiony przez poprzednika chaos, co nie zawsze jest takie łatwe.

pozycjonowaniem Płock

Zaufaj skutecznemu podejściu, zaufaj naszej firmie

Wysokie miejsce w rezultatach wyszukiwania, to podstawowa kwestia dla każdego właściciela firmy funkcjonującej w Internecie, a lekceważąc pozycjonowanie, niepotrzebnie zmniejszamy zasięgi strony. Nasza agencja dostosowuje stawki indywidualnie, więc nawet nieduże firmy działające na rynkach lokalnych decydujące się na promocję w sieci, powinny zastanowić się nad działaniami SEO. Zapewniamy, że dochody rodzące się z wysokich pozycji będą nieporównywalnie większe, niż środki inwestowane w firmę SEO oraz wszelkie zabiegi marketingowe. Wierzymy w indywidualne podejście do wszystkich naszych klientów, a także doświadczenie zdobywane podczas naszej pracy. Ważnym jest też to, że staramy się utrzymywać stały kontakt z klientem, donosząc o wzrostach i będąc otwartym na planowane zmiany w serwisie. Jeśli przykładowo klient zdecyduje się dodać nową kategorię towarów w swoim sklepie, lub też utworzyć nową filię w innym mieście – takimi sytuacjami zajmiemy się już na starcie naszej współpracy. Dzięki temu będziemy w stanie możliwie jak najdokładniej pomóc przy dalszym rozwoju strony pod kątem pozycjonowania.

Trudno przecenić pozytywne skutki, jakie niesie za sobą pozycjonowanie stron. Nasza firma posiada nie tylko kompetentnych pozycjonerów, ale także pisarzy treści wyróżniają się lekkim piórem, którzy bez większego kłopotu stworzą merytoryczne treści ściśle związane z tematyką sklepu klienta. Mamy pewność, że takie połączenie nie tylko jest przepisem na to, by zdobyć pierwsze miejsca w Google’u, oraz przełoży się to na wzbogacenie strony przyciągającymi uwagę treściami. Pozwala to nam mieć pewność, co do najwyższej jakości przeprowadzanych działań, czego wyraz stanowią nasi zadowoleni klienci.

Pozycjonowanie stron internetowych Płock